Wednesday, September 16, 2009

23/09/09-wednesday

asalamualaikum everybody..
apa kabarnya??'
well,this is gonna be such a short post..
my hand ane gatal kan menaip,
so i was like thinking,myb i should update blog..
ehehe..but then,i am so malas to talk about anything..
i missed my By alot..
aahhh,he's busy doing something..
nevermind then,i understand that..teehee..


oh oh,tadi afternoon me was really2 in mentel mode..
my msn yg lama broke down..
and i was like,"blughhh,what the heck happening??"
saya itu mau o9 dgn si Buah hati..
then tiba2,saya mau sign in itu MSN,
ia cakap must download yg baru punya msn,baru mau buka..
hell,kn kn??
sasak kuuu..tym2 ku kn dating atu,mcm2 tia yg happen..
sikiiiit lagi kan menangis..
then i download lah sebuting2..it was like,aku cuba try banyak kali,
but it turned out shiiittt..hahahah..
opsss,censored babe...puasa puasa,sabaaar..
but then,alhamdulillah,few minutes before sungkai i checked my laptop,
weeeheeee,dapat dahh..
and and,hmm,msn ku yg baruu..haha..
feeling awkward much..p kata baby po ku,i will get use to it..
hehehe..


and tonight??
aaaahhh,so lonely..
my sweetypo,i missed youu By..aloot like i cannot even explain alot nya atu..haha
well,trying to make my night busy..
finishing my shorthand,and oh yaa,dvd-ing..
i watched 'if only' just now..
andddd it was such a sweet and tragic bla3 movie..
menangis me tadi eyhh,crying like a baby..
it was sedih laahhh..and ROMANTIC!!!
awwhh,me rindu baby Panda me so muchh..
By sayaaanngg,i need you a lot..huhuhu..


usu told me just now,
MIRI,TOMORROW???
hahaha..bithaaaiii..
last minute ia gtau aku..
entah aku mcm not prepare at all..
coz aku plan kan buat some cookies and cake for this hari raya..
but then,hmm,boring jua ku...
huahuhuh..miana aahh??hmm..
entah laahh..liat lah miana..


bh guys,i guess thats all..
i am craving for my Po soo much..
huhuh...take care all..
asalamualaikum


-khal jalil-

0 comments: